Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

orca1

je zajímavé

Je zajímavé, jak otec p. Zelenky rychle otočil , když zatýkali synka tak se k němu neměl skorem ho vydědil a dneska ho hájí jako chudáčka..... ;-€

0/0
29.1.2008 12:25

Kakarel

parchanti

Dejte mladého i starého Zelenku příbuzným obětí na hodinu, než z mladého udělají pošuka a za pár let ho pustí na slib, že už to víckrat neudělá! Viz. Spartakiádní vrah! Nevěřte soudům, už mockrát dokázaly i ,,nemožné,,!

0/0
29.1.2008 0:26

nyny.

no souhlas

Samozřejmě obviněný má právo na obhajobu a na všechny možné posudky. Chápu, ež otec stojí za svým synem, nicméně prezentaci jeho otce v médiích beru jako enstydatost nejvyššího druhu, nemá soudnost a je to výsměch ne jen pozůstalým po obětech, ale vlastně všem slušným lidem, potenciálním pacientům nemocnic, kde jsou lidé bezbranní a odkázaní na lékaře a personál,kde již jinde by měli mít důvěru.Nesmyle o yvhoření z povolání, ...to by nejspíš musela dřívě nebo později vraždit každá sestra a doktor. Byla jsem šokovaná a opravdu znechucená z toho člověka.

0/0
28.1.2008 23:20

Ferko

nechci dělat obviněnému obhájce ale

na to aby mohl být někdo nazýván vrahem je nutno ty vraždy mu nejdříve dokázat ,jinak je to  stále jen obviněný. Vzpomeňte na šetření v případu p. Čunka -nakonec bylo prokázáno že se ničeho nezákonného nedopustil že? A to na něj ani nebylo nasazeno bicí  komando jako u obviňovaného Zelenky.  Také jsem nějak nepochopil ,  proč již od prvního vyšetřování neměl obviněný   právního zástupce,to by snad  také bylo podle práva a policie by dnes nemusela vyvracet  obviňování z použití  fysického násilí  při výslechu. Já sám ze sebe tedy tomu použití násilí věřím a jsem přesvědčen o tom , že by 99,9% zde diskutujících  po takovémto  druhu výslechu podepsalo policii dokument potvrzující , že to oni vyvolali III světovou válku. Bohužel ne každý ,kdo se do takovéhoto jistě hrozného případu  zaplete má otce který je  ochoten se za svého  obviněného syna takovýmto způsobem postavit - tím míním postavit se policii a různě důvěryhodným  znalcům.

Já vystoupení p. Zelenky st. věřím.

0/0
28.1.2008 13:36

Hlaví svědek

Vraždy v Sokolově (ARO)

O vraždách v sokolovské nemocnici, na odd. ARO, které se staly v r. 1995 média mlčí. Tehdy tam sestra Lenka Roudná nalila pacientovi neředěný roztok persterilu (desifekce) do plic a on ve strašných bolestech zemřel. Tehdy jí bylo prokázáno pouze zabití - pro nedostatek důkazů. Bylo podezření i na další vraždy, které jí nikdy nebyly prokázány. Nicméně, tato sestra měla při svých službách největší počet úmrtí.

0/0
28.1.2008 12:18

N. N.

K heparinu

Mladý a nadějný homosexuál Zelenka, zářivá to budoucnost českého národa, si ke svým vraždám vybral heparin. Podle jednoho poměrně odborného článku existuje vícero léků, u kterých je možnost prokázání zneužití ještě nižší, než u heparinu.  ;-)

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006121501

0/0
28.1.2008 8:46

wildge

Josefe,

on Vas nekdo nekam zavrel?

0/0
28.1.2008 8:39

buxus

Jen dodatek

Zmiňujete jen vraždy dokonané. Ona jsou tam však ještě další obvinění z pokusu o vraždy, kde to "nevyšlo" jen díky zásahu lékařů. Na tom ovšem mladý pan Zelenka neměl žádnou zásluhu.

0/0
28.1.2008 8:28

N. N.

Jste naivka

Vážený autore, jste naivní jako jehně. Žijeme v té nejlepší době, jak pravil jeden přemoudřelý pán a přebíráme to nejlepší z americké demokratury. Například také to, že kriminální osobnost jako taková neexistuje, existují pouze oběti. P. Zelenka že je vrah? Kde to žijete, budete se muset od amerických soudruhů ještě moc a moc učit. Petřík Zelenků je samozřejmě oběť a sice oběť *nutkavého jednání*. Proto s ním musí stát  zacházet v rukavičkách a pokud možno ho léčit. Po roce může být zkušebně propuštěn z léčebny a zaměstnán v některém ze zdravotnických zařízení.....

...mimochodem, vsaďte se, že někde v Saúdské Arábii by Petřík nutkavému jednání nepodlehl?;-)

0/0
28.1.2008 8:26

simsalabim

Re: Jste naivka

Proč veřejně dokazuješ, že jsi vůl?

0/0
28.1.2008 8:31

Krejčík

Naprostý souhlas

Máte podobní názory jako já viz můj blog: http://krejcik.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=23108

0/0
28.1.2008 8:16

Judita

Re: Naprostý souhlas

Článek pana Josefa Zavřela je perfektní. Vystihuje přesně to, co si o této záležitosti myslím já. Opravdu jsem moc zvědavá na to, co se z několikanásobné vraždy dá v naší republice vymyslet. Vnitřní kontrolní systém v nemocnici asi také příliš kvalitní není, když nechají zemřít stejným způsobem tolik lidí, než přijdou na to, že je někdo vraždí. Jestlipak bude fungovat spravedlnost.

0/0
28.1.2008 13:28



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.